پستونک مادر دومه
خوبه منم میدم
خوبه وای پستونک نباشه من به هیچ کارم نمیرسم
منکه میدم😀👍🏻
متاسفانه بچه من اصلاااا پستونک نمیگیره ولی دکتر میگه برای کولیک و رفلاکسش خوبه
دکتر بمن گفت بده منم دادم
بعدازوقتی میخوره کمتربالا میاره
البته ک خوبه
دختر من از بیمارستان تو دهنشه😂
خوبه و لازمه اگه بچه قبول کنه
از سندروم مرگ ناگهانی کودک دور میکنه بچه رو آروم میکنه اروغشو نگرفتی خوبه. چرا باید بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.