بالاخره پستونک خوبه یا بده😑

۱۰ پاسخ

پستونک مادر دومه

خوبه منم میدم

خوبه وای پستونک نباشه من به هیچ کارم نمیرسم

من‌که میدم😀👍🏻

متاسفانه بچه من اصلاااا پستونک نمیگیره ولی دکتر میگه برای کولیک و رفلاکسش خوبه

دکتر بمن گفت بده منم دادم
بعدازوقتی میخوره کمتربالا میاره

البته ک خوبه

دختر من از بیمارستان تو دهنشه😂

خوبه و لازمه اگه بچه قبول کنه

از سندروم مرگ ناگهانی کودک دور میکنه بچه رو آروم میکنه اروغشو نگرفتی خوبه. چرا باید بد باشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان🥹💙🤰 مامان شاهان🥹💙🤰 ۱ ماهگی