۴ پاسخ

بده من دخترم رفلاکس داشت پستونک دادم تا آخر جوری عادتش دادم فقط موقع خواب میخورد وسطای خوابش پرت میکرد
الان به پسرمم همونجوری میدم چون تو خواب رفلاکس اذیتش میکنه

خیلی خوبههه

خواهر من میده به بچش الان به من میگه نده خیلی بده عادت کرده به پستونک و جدا کردن ازش سخته

خوبه بده

سوال های مرتبط

مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۴ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری