پستونک عالیه اگه بچت بگیره،خیلی کار راه انداز واسه زمانای بی قراری،چون خیلی وقتا بچه فقط بخاطر غریزه مکیدنشه که طلب شیر میکنه وپشت هم شیر دادن باعث رفلاکسش میشه،تو اون مواقع پستونکو بذاری دهنش بی قراریش کم میشه و میخوابه
مکیدن به بچه حس آرامش میده.و اینکه دل درد و اینا و یکم کنترل میکنه.شنیدم برا رفلاکس هم خوبه
بنظر منم خوبه
منمیدم بچه خفه کنه خیلی خوبه
خیلی کمک میکنه تو اروم بودنش
ولی از الان عادت نده تو طول روزم داشته باشه
مثلا پسر من فقط وقتی میخواست بخوابه میدادم
نده عزیزم
خیلی از مطالعات ردش کردن.
تازه بعدا از پستونک گرفتن هم خودش مصیبته
بده خیلی خوبه
من بچه اولم دادم راضی بودم ۱سال ونیم ازش گرفتم
این یکیم گاهی اوقات میدم
بگیره خوبه ولی خودت خیلی عادتش نده
خیلی خوبه واقعا
من خیلی دوست دارم نی نی پستونک بگیره متاسفانه پسرم نگرف این دفعه نمیدونم بچه ی دومم بکیره یان
خوبه بنظرمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.