پستونک خوبه یا بد؟؟

۴ پاسخ

هرکاری میکنم دخترم پستونک نمیگیره

دختربزرگم تا دوسالو ۴ ماهگگی استعاده میکزد خوب بود کمک بود دلی ترکشم خیلی سخت بود

به نظر من وطبق تجربه ام خیلی خوبه

واسه کولیک و رفلاکس‌خوب ولی اگه عادت کنه نتونی جداش کنی واسه دندون بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان شاهان🥹💙🤰 مامان شاهان🥹💙🤰 ۱ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان امیر محمد🩵🩵 مامان امیر محمد🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی