مامانا بلخره پستونک خوبه یا نه ؟

۹ پاسخ

خوبه تا شیش ماهگی بعد از اون نه

آره خوبه

عالیه عالیی

خیلی خوبه کاش پسر منم میگرفت

خیلی خوبه ولی نهایت تا یک سالگی باید بدی
بعد بگیری

عالیه من که راضی ام

خوبه چرا بد باشه عادت کنه بعد یه سالی بده

تایه جای اره

اره خیلی خوبه عالیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی