۴ پاسخ

نههههه مگر کولیک داشته باشه دلم خون شد تا از پسرم گرفتمش

من از 3 روزگی دادم بچم کولیک شدید داره با پستونک اروم میشه
شیر مادر هم میخوره اوکیه

من که حتما میدم اولی رو دادم خیلی بدردم خورد هم اوایلش رفلاکس داشت هم برا موقعه هایی که نق میزد وبهونه های الکی داشت

میگن تایه ماه اول ندین،تاکامل وابسته به سینه ی مادربشه بعدش بهش بدین که دوس داره مک بزنه زیادشیرنخوره،باپستونک سرگرم شه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۵ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی