سلام مامانا خوبه ب بچم پستونک بدم یا نه؟؟؟

۷ پاسخ

پستونک اورتودنسی بگیر عالیه

از‌ وقتی‌ به‌ دنیا‌ اومد‌ دادم

اره خیلی خوبه

من از روز اول دادم خیلی خوبه دیگا بهونه نمیگیره

اگه بگیره خوبه
وقتی بیقراره آروم میشه و باهاشم سرگرم میشه خودت کمتر اذیت میشی

من از تو بيمارستان دادم راضيم

اره آروم میشه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۱۵ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی