پستونک خوبه ب بچم بدم یا ن

۸ پاسخ

خیلی خوبه،راحتی.چون بچه همش دلش میخواد یه چیزی بمکه.مدام هم که گشنش نیست

عالیههه راحت میشی

برا بچه اولم دادم برا دومی هم اگه بگیره میدم بهش بچه مم۹سالشه هم دندونانش هم فکش خیلی قشنگ و خوبه بعضیا میگن کج میشه و اینا همش الکیه

عالیه

من که دادم به دخترم بر خلاف نظر همه اصلا برام مهم نبود
خیلیم راضیم الان همون ادما میگن چقدر خوب که دادی و فلان

دختر من عشق اول آخرش پستونک شه

دختر من ک نگرفت

من از اینکه دادم خیلی راضیم دخترم خیلی دوسش داره اروم میشه باهاش

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی