۵ پاسخ

من بچهام هردو فقط مدل سرگرد مث این پستونکو گرفتن،
مدلای دیگه ارتودنسی و بادومی هرکارمیکردم نمیگرفتن

اینا سرش مثل سینه مادر بهتره اونیکیا واسه وقتایی دندون درمیارن.حتمابهش بده مکیدنش محکمتر میشه وشیرت زیادتر

من از این مدل به دخترم گرفتم قبل زایمان نخورد سرش گرد هست مث این ولی یدونه سرش کج هست گرفتم اونو میخوره

اورتودنسی رو بهتر میگیرن بچه ها اینا رو خیلی سخت مییگیرن

هیچ فرقی نمیکنه عزیزم ولی اون یکی ها سرشون کج هست راحت تره

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان ادرینا،کیانا مامان ادرینا،کیانا ۸ ماهگی