۱۲ پاسخ

من به پسرم از۱ماهگیش دادم وراضی بودم هیچ اتفاق خاصیم برادندون وفکش نیوفتاد قبل۲سالگیم گرفتم ازش

اگر شیر خودتون رو میدید بهتره تا یکماهگی بهش پستونک ندید تا به تثبیت دهانی برسه و مکیدنش قوی شه برای شیر خوردن

اره بده خدا کنه پسرم بگیره دخترم که عوق میزد

اگ کولیک داشته باشع عالیه چون ول مکیدن داره ارومشون میکنه

من یک دوره شیردهی میدیدم میگفت ندید چون بچه باید سینتون رو بگیره و مدام بمکه تا شیر افزایش پیدا کنه
میگفت برای فک و دندون هم خوب نیست و مشکل ایجاد میکنه و روی تکلم بچه هم خیلی موثره
عفونت گوش
گوش درد
عفونت برفکی
عفونت قارچی میاره

من از بیمارستان دادم
گاهی بچه ولع مکیدن داره پستونک خوبه

من به پسرم دادم راضيم هنوز داره ميخوره به دخترمم ميخام بدم

اره خیلی موقع که گریه میکنه میدی آروم میشه

اره خوبه چون نوزاد ولع مکیدن داره ارومش می‌کنه

خوبه ی چیز خنثییه باشه هم خوبه نباشه هم خوبه ولی من پسرم پستونک نمی‌خورد همش دهنش باز بود گریه میکرد بچه جاریم پستونکی بود اصلا تا میخواست گریه کنه با پستونک ساکتش میکرد خیلی راحت بود

خیلی کمکه هم به مادر هم به خوده بچه

من ک دادم خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی