مامانا
پستونک آره یا نه؟

۱۵ پاسخ

من‌هیچ کدوم‌از بچه هام نگرفتن اذیت هم‌نشدم

وسر من زود تف میکنه ولی تا ابددددد اره
بچه ولع مکیدن داره
دل درد داره
دندون درد داره پستونک نجات میده ادمووووو

من میدم از ۴ روزگی دادم دکتر گفت هیچ مشکلی نیست بده

وای اکه نبود دهنم سرویس بود
آوین پستونک نمی‌گرفت اوغ میزد
پستونک تمام سیلیکون بی‌بی لند خورد ی مدت باز ولکرد
الان بی‌بی لند طرح اونت میگیره

نه
میگن بذارید با خودتون مانوس باشه نه شی پلاستیکی
ماما میگفت نه عوام

من از روز اول دادم به پسرکم و گرفت و خیلی راضی ام. خیلی ارومه

من دختترم که اصلا نگرفت حالا نمیدونم این یکی بگیره یان

من اینقدر راحت پستونک ارزون قیمت گرفت نذاشت من نسبت به گرفتنش تصمیمی بگیرم😀

نه من نميدم

اره حتما

بلهههههه😉✌🏻

من ندادم عزیزم

نه من برا پسرم ندادم برا دخترم هم نمیدمش

من که میخوام‌بهش بدم

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان نازدونه‌م🪷💞 مامان نازدونه‌م🪷💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۹ ماهگی