منهیچ کدوماز بچه هام نگرفتن اذیت همنشدم
وسر من زود تف میکنه ولی تا ابددددد اره
بچه ولع مکیدن داره
دل درد داره
دندون درد داره پستونک نجات میده ادمووووو
من میدم از ۴ روزگی دادم دکتر گفت هیچ مشکلی نیست بده
وای اکه نبود دهنم سرویس بود
آوین پستونک نمیگرفت اوغ میزد
پستونک تمام سیلیکون بیبی لند خورد ی مدت باز ولکرد
الان بیبی لند طرح اونت میگیره
نه
میگن بذارید با خودتون مانوس باشه نه شی پلاستیکی
ماما میگفت نه عوام
من از روز اول دادم به پسرکم و گرفت و خیلی راضی ام. خیلی ارومه
من دختترم که اصلا نگرفت حالا نمیدونم این یکی بگیره یان
من اینقدر راحت پستونک ارزون قیمت گرفت نذاشت من نسبت به گرفتنش تصمیمی بگیرم😀
نه من نميدم
اره حتما
بلهههههه😉✌🏻
من ندادم عزیزم
نه من برا پسرم ندادم برا دخترم هم نمیدمش
من که میخوامبهش بدم
اره عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.