پستونک‌آره یا نه؟؟

چرا آره؟؟

چرا نه؟؟؟

۱۱ پاسخ

بچه من ک نگرفت 🥲

من میدم موافقم هستم چون کولیک داره باعث میشه بچه ولع مکیدن داشته باشه هی شیر بخاد. غیر از اونم خوشم میاد پستونک بخوره با مزه اس 😂

من به دوتا بچه هام تا ۳ ۴ ماه که کولیک داشتن دادم برای تسکین دردشون.
بعدش گرفتم، اجازه ندادم مثلا تا۲، ۳ سالگی بخورن

اره چون بچه ولع مکیدن داره از شیر خوردن زیاد جلوگیری میکنه بهش ارامش میده

نه چون پستونک گرفتن سخته به اندازه کافی سختی میکشم

آرههه

آره چون باعث میشه نخواد بیش از حد شیر بخوره.
و مکیدن باعث آرامشش میشه ولی باید به موقع بگیریش

ارهههه بچه ارومه

مکیدن بچه رو اروم میکنه،
اره،واسه ارامشش

با احترام نه چون بچه هم عادت می‌کنه گرفتن از پستونک سخت میشه
هم دهنش گشاد می‌کنه

آره چون یکم.بچه رو ساکت نگهمیداره

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن ۱۲ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا روزهای ابتدایی تولد