چرا دردم نمیگیره نه ترشحی نه خونی هیچی اصلا😐

۶ پاسخ

واییی منم همینجوریم شیاف گل مغربی استفاده میکنم ورزش پیاده روی ولی هیچی ب هیچی🥲😮‍💨😮‍💨😮‍💨

منم ندارم

حتما فندق جاش راحته😁

امن پشتم زوردیشه سه ساعتک هیشااویش الان نایشه

بایدبری بیمارستان خودشون بدنیامیارنش

منم عین تو بودم سر بچه اولم
بنظرم اگه طبیعی صبر کن تا هروقت دردت گرفت
عین من سرخود نری بستری شی عذابت میدن
من ۳۹هفته ۲روز رفتم۳۹ و ۴زاییدم
عذابم دادن
رحمم ندارن
تا ۴۰.۴۱وقت داری

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا ۹ ماهگی
مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ ماهگی