من که میرم بیمارستان تحمل ندارن اول آخر درود باید بکشی پس میرم خدا خودش کمک کنه زایمانمو راحت بشه
منم اینجوری بودم اخر چهل یک هفته کیسه ابمو پاره کردن با امپول و قرص فشار دنیااومد🥺این دومیم هنوز هیچ دردی ندارم شانس منه
نه خواهر نترس من ۴۱ هفته م فردا بستری میشم
مث شما دهانه رحمم بسته بود درد نداشتم تو این یک هفته شد ۲ سانت انشالله فردا بشه برم بستری بشم
هیچ دردی نداری،؟دقیقا باهم تو ی روزیم منم هنوز نزاییدم
اگه کیسه آب پاره بشه امکان مدفوع بچه هست وگرنه که نمیکنه
بچه زمانی مدفوع میکنه که درد شدید داشته باشی و زایمان نکنی اونموقع بچه مدفوع میکنه ولی اگر دردی نداری باید صبر کنی یا با دکتر درمیون بزاری
بیشتر از 40هفته ریسکه بلاخره که درد زایمان میکشی چه امپول چه بدون امپول من 3تا یچه هام با امپول فشار بود بنظرم برو ریسک نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.