۵ پاسخ

منم رفتم تو ۴۰ ولی خبری از درد نی ... دکتر گفت دوشنبه بیا ک نامه بدم با آمپول فشار بیاری

عزیزم اول از همه برو پیاده روی بعد شربت تخم شربتی و گلاب درست کن بخور و تا دردت شروع نشده بیمارستان نرو که الکی آمپول فشار میزنن و کمرت داغون میشه بزار دردات فاصله شون کم بشه بعد برو و همینطور تو خونه پیاده روی کن تا بچه قشنگ بیاد پایین بعد برو بیمارستان

احتمالا تا بعد ۴۱ هفته باز نشده باشی امپول میزنن

ورزش کن اسکات بزن پیاده روی کن اذیت نشی

برات امپول فشار میزنن من ۴۰ هفته ۲ روزم بود رفتم امپول فشار زدن بستری شدم

به نظر من برو نوار قلب بده من درد نداشتم ضربان قلبش پایین بود رفتم امپول فشار زدن دیگ دنیا اومد به نظر من اینجوری صبر نکن ۳۸ هفته ۴ روزم بود دنیا اومد

سوال های مرتبط