۶ پاسخ

اره آمپول فشار میزنن

منم شنبه باید برم دکترم نامه داده برای یکم برام دعا کنین دردم بگیره

غمت نباشه تا ۴۰ صبر کن شاید دردت گرفت من خواهرم ۴۰ هفته تمام یهو دردش گرفت خودش میخواست بره با آمپول فشار زایمان کنه که دردش گرفت خودش

اگه دردت نگرفت آمپول فشار میزنن

اگه دیدی تا ۳/۴ روز دیگه دردت نگرفت برو سونو بده خودت ،شاید وضعیت بچه تغییر کرده باشه ،نشه طبیعی بیاری و اینکه زیادم بمونه خوب نیست ممکنه مدفوع کنه

بستگی به دکترت و بیمارستانت داره چی بگن.ولی معمولا میگن صبر کن دردت بگیره تا دقیقا۴۰ هفتت پر بشه

سوال های مرتبط