من درد دارم فک کنم فسقلیم نمیخواد بیاد
خواهرشوهر من میگفت ۴۰ هفته تموم کرده بود ولی خبری از درد نبود، ولی دکتر بهش گفته ضربان قلب بچه نامنظم شده، خطرناکه، رفته بود آمپول زده بودن بهش
اره من اولی رو باامپول فشار زایمان کردم
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
آمپول فشار در هر صورت میزنن گلم فقط درد نیست باید باز بشه دهانه رحم خیلی ها درد حس میکنن ولی باز نمیشه
اره امپول فشار میزنن
والا چندبار خوندم یکی دردش نگرفته رفته بیمارستان بستریش کردن آمپول زدن
یکی هم بوده گفتن برو خونه دردت گرفت بیا
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.