چرا گهواره زایید من نه

۱۰ پاسخ

😂😂😂از نظر گهواره وقتش بوده

گهواره خسته شد تو نه 😂

عزیزم برو بیمارستان خطرناکه ممکنه مدفوع کنه

عجله نکن بخدا هر چی دیرتر بیاد بهتره

وای😂😂😂

منم همینطور😭الان زده ۴ روزگی ولی من نزاییدم ۴۰ هفته و ۴ روزم

وای دقیقا عین من 😭😂

حتما برو پیش دکترت چون جاری منم از وقتش گذشت اورژانسی عملش کردن

😂😂😂😂😂

🤣🤣🤣گفته دیگه توخیلی وقته حاملع ایی وقتشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان حلیا وهیراد مامان حلیا وهیراد ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی
مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان نگار مامان نگار روزهای ابتدایی تولد
مامان نمک مامان نمک روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۶ ماهگی
مامان یاشار 🥹 مامان یاشار 🥹 ۴ ماهگی