گهواره زایید
من نه 🤣

۸ پاسخ

مگه تاریخ چندم زدن برات

منم همش استرس اینو دارم😐

😂😂😂😂

مبارک گهواره🤣

عزیزم ایشالله فردا دردات شروع شه ب خوشی زایمان کنی

🤣🤣🤣🤣

ای بابا

اگه 40 هفته رو رد کردی باید بری بیمارستان با امپول فشار بزایی چون برا بچه خطرناکه ممکنه تو شکمت پیپی کنه و خفه بشه

سوال های مرتبط

مامان آوین جان❤️ مامان آوین جان❤️ ۸ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان سیدعماد مامان سیدعماد روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🌙🧸 مامان ماه قشنگم 🌙🧸 ۱۴ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی