گهواره زایید و من هیچی🤣

۶ پاسخ

میتونی از گهواره شکایت کنی ک چرا زود تر از تو زاییده😂😂😂

😁😂😂😂😂😂اره تا یه زمان داره زاییدی که زاییدی اگه نزاییدی میزائونه

برو بیمارستان گلم چک کنن نیاز باشه بستری میکنن

چی شده تو گهواره یهو همه زاییدن .... 😆

وای خیلی سخته صبر کن من همین الان دلم میخواد بزام😂

وای چطور این همه صبر دارین من دلم میخاد الان زایمان کنم 😮‍💨😂

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آوین جان❤️ مامان آوین جان❤️ ۸ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🌙🧸 مامان ماه قشنگم 🌙🧸 ۱۴ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی