به رسم گهواره ای ها
گهواره زایید من نه🤣🤣🤣

۲ پاسخ

وااای احساس میکنم گهواره منم میزاد ولی خودم نه😭😂

وای اینجوری نگو منم هیچ علائمی ندارم خدا به داد برسه😶‍🌫️

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان آوین جان❤️ مامان آوین جان❤️ ۸ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی