منم😂💔💔💔
تا میتونی بخواب
ولی بخوابید و استراحت کنین ک بجه بیاد دهنتون سرویسه
عزیزممممم انشاالله بسلامتی میاد منم مث شما تاپیک گذاشتم گهواره زایید من نزاییدم دقیقا همون شب ساعت ۳تخواب کیسه ابم پاره شده براشب بعدش ساعت ۷بدنیااومدنینی امادگیش داشته باش
منم همینجوری بودم من ۴۰ هفته و ۶ روزم بود که دردام شروع شد اونم شب قبلش نزدیکی داشتم بعدش دردام شروع شد
برو بیمارستان بگو حالت تهوع و سردرد داری بستری میکنن چون هفته ت بالاس
من با همین ترفند بستری شدم😂😂
واییی ایشالله زایمان کنی هرچی زودتر دردت بگیره 🤲🏻 من از همین الان دلم میخواد زایمان کنم تو چه دلی داری🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.