گهواره زایید و من نه 😭😩

۷ پاسخ

منم😂💔💔💔

تا میتونی بخواب

ولی بخوابید و استراحت کنین ک بجه بیاد دهنتون سرویسه

عزیزممممم انشاالله بسلامتی میاد منم مث شما تاپیک گذاشتم گهواره زایید من نزاییدم دقیقا همون شب ساعت ۳تخواب کیسه ابم پاره شده براشب بعدش ساعت ۷بدنیااومدنینی امادگیش داشته باش

منم همینجوری بودم من ۴۰ هفته و ۶ روزم بود که دردام شروع شد اونم شب قبلش نزدیکی داشتم بعدش دردام شروع شد

برو بیمارستان بگو حالت تهوع و سردرد داری بستری میکنن چون هفته ت بالاس
من با همین ترفند بستری شدم😂😂

واییی ایشالله زایمان کنی هرچی زودتر دردت بگیره 🤲🏻 من از همین الان دلم میخواد زایمان کنم تو چه دلی داری🥲

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان حلیا وهیراد مامان حلیا وهیراد ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی
مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان نگار مامان نگار روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۱۲ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۶ ماهگی
مامان یاشار 🥹 مامان یاشار 🥹 ۴ ماهگی