گهواره زایید من نه

تصویر
۹ پاسخ

من شش روز از وقتم گذشت تا با. سوزن فشار بدنیا اومد خیلی اذیت شدم

برید بیمارستان خدای نکرده مشکلی پیش نیاد

ای خدااا😓😓😓
ان شالله به زودی و به سلامتی به دنیا بیاد کوچولوتون👐❤

و ماهایی که همچنان منتظریم نی نی بدنیا بیاد😇

یادش بخیر برای ما هم همینطور بود😂😂طبیعی باشی کاملا طبیعه
من چهل هفته ۵ روز زاییدم

برو امپول فشار بزن دیگه بچه تو شکمت زیاد بمونه مدفوع خودشو میخوره خدای نکرده

😐😐😂

🤣🤣🤣

😂😍 منم همه هم دوره ایام زاییدن اما من نه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان حلیا وهیراد مامان حلیا وهیراد ۹ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی
مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان نگار مامان نگار روزهای ابتدایی تولد
مامان نمک مامان نمک روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۱۲ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۶ ماهگی
مامان یاشار 🥹 مامان یاشار 🥹 ۴ ماهگی