این ارتودنسی هست بهتره
سربادومی بیبی لند بگیر
این اورتودنسی خوبه
پسر من اینو نگرفت و عوق میزد ، بادومی دادم خيلی خوب پذیرفت و دیگه ول نکرد
خوبه ارتودنسی
نه خوبه دختره من۱سالو۵ماهشه همینوبهش میدم فکش خیلیم خوبه
بادومی
اینا اوتدنسی خوبه دختر منم داره
همین خوبه منم به پسرم همین مارک و همین مدل میدم
فک بچه تا حداقل یک سال هیچیش نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.