پستونک خوبه بدی بچه یانه

۱۳ پاسخ

من قطعا میدم چون عوارض هیچی نداره افکار قدیمی هستش که میگن خوب نیس هم از رفلاکس جلوگیری می‌کنه هم از مرگ ناگهانی نوزاد دور از جون جلوگیری می‌کنه ولع مکیدن کم میشه یه جوری آرامبخشه جای خوردن انگشت

من کاری به دندون و فک و اینا ندارم من کلا از پستونک خوشم نمیاد و اصلا دوست ندارم ب بچه پستونک بدم و نخواهم داد

بده یکم دیر کنی دیگه نمیگیره دختر من نمیگیره هی میدم بهش جیق میزنه یکم عادت کرده خیلی خوبه هم دلدرد کم میشه هم موقع واکسن راحت تری با پستونک

من از روز سوم بهش دادم پسرم که خیلی دوسش داره
خودم و دوتا داداش هامم خوردیم والا سالم سالم هستیم مشکلی نداشتیم

من خیلی دوست دارم ولی دخترم متاسفانه نمیگیره

پستونک یکی از واجباته حتما بهش بده

اره بابا. اینقد نق بچه رو میگیره

بچه اولم هرکاری کردم شیشه و پستونک نخورد خیلی اذیت بودم
دومی تلاش میکنم بخوره

وای خیلی خوبه من همون بیمارستان دادم

من به دخترم دادم انگار بهش آرامش میداد ولی باید هنوز ک فهمیده نشده ترکش بدی چون بعد ۲ سالگی دیگ ترکش سخته

من که از دوسه روزگیش دادم

از یک ماه به بعد بدی بهتره
من خیلی دوست داشتم پستونک بدم ولی نگرفت

من حتما میخوام بدم خیلی خوبه بنظرم هرکی بگه بده الکی میگه چون همه نوه هامون داشتن نه دندونهاشون بد شد نه فکشون اتفاقا دکترگفت آرامش میده ب بچه

سوال های مرتبط

مامان 🥰Ania🥰 alman مامان 🥰Ania🥰 alman ۱۵ ماهگی
مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی