۵ پاسخ

بله منم از توی بیمارستان دادم بهش

اره من همون روز اول دادم😂

من خودم تو همه عکسای بیمارستانم پستونک داشتم😅یعنی از بدو تولد پستونکی بودم

اگه بگیره عالیه 😃 من بچم سه روزگی زرد بود زیر دستگاه هر کاری کردم نگرفت

هرچی زودتر بدی بهتر میگیره

سوال های مرتبط

مامان سامیارونینی❤ مامان سامیارونینی❤ ۱۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۸ ماهگی
مامان فریال مامان فریال روزهای ابتدایی تولد
مامان شادمهر مامان شادمهر ۴ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی