از بدو تولد میتونی بدی
منکه اطرافیان نمیزارن بدم هم میگن فرم فلشو خراب میکنه هم سخته بعدن از پستونک بگیرمش
دیگع خودمم ندادم
از سه روزگی به بعد بده چون سه روز اول قلق سینه مادرو خوب بگیره بشناسه از سینه میشه تغذیه کرد بعد پستونک بده ک هم از سینه نیفته هم از پستونک
من ۳.۴روزه دارم میدم
من از یه هفتگی اینا دادم
اگه از اول دادی که دادی وگرنه یا دیگه نمیگیره یا خیلی سخت میگیره پسر من الان هی تف میکنه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.