خانوما از چند روزگی یا ماهگی پستونک بدیم به بچه؟

۵ پاسخ

چون وریا شیر خشکیه ا همون اول بدش حله.. ولی دیگه سینه نمیگیره دورش بگردم من😍😍😍✨

اگه شیر خودت و میخوای بدی زود نده ک سینه نمیگیره دیگه

منم از روز اول دادم گرفت ولی دیر بدی ممکنه نگیره اگر نگرفت ی قطره اد بزن ب سر پستونک میگیره

از همون اول بده که بگیره

من همون روز دوم دادم

سوال های مرتبط

مامان سامی مامان سامی ۴ ماهگی
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد