مامانا پستونک تا چند ماهگی اشکالی نداره بدیم به بچه

۲ پاسخ

من چون ولع به خوردن داشت و باعث رفلاکس میشد از یه ماهگی درحد وقتایی بهونه شیر میگیره میدم بخوره ودکتر هم پرسیدم گف ایرادی نداره

شنیدم ۱۸ ماه

سوال های مرتبط

مامان 🩵کوهیار🩵 مامان 🩵کوهیار🩵 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان سورپرایز مامان سورپرایز ۲ ماهگی