از ۳ روزگی هرکاری کردم نگرفت تا پستونک رو میزارم دهنش اوق میزنه پرت میکنه نمیدونم چطور عادتش بدم
دقیقش رو نمیدونم از پزشک میپرسم ولی من میدم خیلی دوست دارم پستونک بخوره بچم 😍 انشاالله بگیره
من روز سومﺋدادم خيليم خوبه دکتري جايي ميرم معطلي دارم راحت با پستونک مشغول ميشه دندون بخاد دربياره سعي ميکنن ازش بگيرم
بچه من نمیگیره
نمیدم نه چیز خوبی نیست اگه شیر خودتو میدی سخت سینه میگیره اون وقت
من جدیدا دارم میدم
بعضی وقتا میگیره بعضی وقتا نمیگیره
من الان میدم اول ندادم اصلا الان با زبون میندازه بیرون اصلا نمیگیره😂ولی نمیدم خوشم نمیاد مواقعی که گریه میکنه هر از گاهی اونم اگه بگیره
من بچه اولمو دادم پشیمونم الان این یکیو ندادم و نمیدم
من از اول دادم خیلی کمک کننده ست
من از اول دادم خیلی کمک کننده هست اما برند خوب براش بگیر که مشکل ساز نشه برا لثه هاش
من از اول دادم و خیلی کمک کننده س. مخصوصا برای نفخ
موقع تعویض پوشک گریه میکنه اون موقع میدم
عالیه واقعا خیلی کمک میکنه
من بچم توی بیمارستان سه روز دستگاه بود از اونجا خودشون براش گذاشتن
از روزی که به دنیا اومد دادم بهش
۲ روزگی خیلی کم فقط وقتی لباسشو عوض میکنم یا گریه میکنه
من برای اینکه نافش نیوفته و بخیه های ختنه اش نترکه دادم الانم یکم میخوره پس میده.
منم از اول دادم میگیره ولی زیاد نمیدم
بعدا نمیگیره
من روز سوم دادم. میگیره ولی کم میدم
از همین الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.