۵ پاسخ

عزیزم همه ما سختی هایی داریم یکی بیشتر یکی کمتر
به نعمت هایی که داری نگاه کن و خدا رو شاکر باش
من کسی هستم که حسرت نگاه پدرومادرم رو دارم و دیدارشون به قیامته

همه یه گذشته سخت دارن مهم الانه

منم بخدا بعضی موقع ها فکر گذشته میکنم گریه میکنم حالا به هر دلیل تنها نیستی

جدا شدی مگه؟

🥲❤️‍🩹چو میگزرد غمی نیست

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۱۵ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا ۱۶ ماهگی
مامان قند🩵و🩷عسل مامان قند🩵و🩷عسل ۱۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی