۱۱ پاسخ

ببین ی دکتر دیگ ببر آخه نمیشه بچه تنها بگیره که
حساسیته ببرش ی متخصص دیگ

والا منم خیلی آدم تمیزیم و رعایت بهداشت میکنم رفتم دکتر گفت گرفتی .ولی من ۳_۴ماه خارش شدید داشتم خودمو تیکه تیکه کرده بودم پسرم کنارم رو یه تخت میخوابه دخترم کامل باهام در تماسه شوهرمم خمین طور ولی هیچ کدومشون نگرفتن و با یک سری دارو خوب خوب شدم

عزیزم باید آزمایش بنویسه
میبری آزمایشگاه از پوستش نمونه گیری میکنن اگه گال باشه تشخیص میدن
حتما ببر بگو آزمایش بنویسه که مطمعن باشی

منکه مبگم ی دکتر دیگم ببرش

خب اینجور ک میگی حساسیته منم اینجور میشم ک

ی مامانی بود تو گهواره خودش و دخترش گرفتن

شاید دختز اشتباه تشخیص داد

علائمش‌چی بود؟

باید پتوهاتووچیزاتو همممممه با ابجوش بشوری.

چرا واگیره

گال چیه؟

سوال های مرتبط