کریر خوبه?کارایی داره?

۱۶ پاسخ

نههههه.من طبق تجربیاتم که ۴بار خاله شدم و‌۲بار عمه اصلا به درد نمیخوره نهاااااایت چند بار استفاده بشه و خطرم داره

والا از هر کی پرسیدم از فامیل
گفتن بچرو از بیمارستان که گذاشتیمش داخلش و اومدیم خونه دیگه بکارمون نیومد
خیلی ببخشید
اکثرا گفتن بیشتر حالت ادایی داره اونقدر کارایی نداره

اره عالیه من دخترم تا ۳ماهگی کلا تو کریر بود چون رفلاکس داشت تو کریر سرش بالاتر بود شیرش سریز نمیشد، الانم رفتم رنگ روکشش رو عوض کردم واسه اینسریم، فقط شبا و بعدازظهرا ک خودم کنارش میخوابیدم رو زمین بود بقیه روز تو کریر یه تکون میدی راحت میخوابه

منم نگرفتم بچه رو بغل کنی راحت تره تا یه چیز سنگین و دست بگیری

اطرافیان گفتن کارایی نداره منم نگرفتم

من گرفتم ولی الکیه چون با کالسکه میفروخت مجبور شدم بخرمش🤦🏻‍♀️😂

من برا دخترم گرفتم خیلی خوبه وقتی مهمونی بری جایی دیگه میخوابوندمش داخلش یا تو ماشین داخلش بود رو پاهام راحت خوابیده بود تا 10 ماه خیلی کارایی داشت واسم

نباشه هم مهم نیس

من ساک حمل خریدم🙄فک کنم از کریر بهتر باش

نه کاربردی نیس

اگ اهل بیرون رفتن زیادی یا خودت رانندگی میکنی میتونی بچه رو راحت بزاری توی کریر خودت با خیال راحت رانندگی کن من هرجا میرفتم بچه رو میزاشتم تو کریر کاری خونه میخاستم انجام بدم باغی میرفتیم مهمونی میرفتیم همش تو کریرر بود

ن اصلا هیچ کارای نداری من بچه از بغل خودم جدا نمیکنم بزارم داخل ی چیزی ک خوش ۳کیلوعه بچه حداقل ۲کیلو میشه ۵ کیلو مگ مریضم

اره خیلی من ک خریدم

بنظر من‌اره خیلی

ن اصلا چیز مزخرف منم نخریدم چون دیدم زن داداشم خواهرم الکی گرفتن فقط استفاده ندارع اگر پیاده روی میری کالسکه بگیر ب جاش

اره بنظرم من که گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی