خلاصه بگم من کمرم شکسته از بس نیم ساعت سه بار باید ببرم دخترم خیلی زیاد اب میخوره یعنی داغونم
من یه ماهی هست شروع کردم .تو این مدت فقط روزا آزادش گذاشتم .و با خودم بردمش دستشویی .
الان تازه یاد گرفته میگه مامان جیش .
از دیروزم کلا پوشک نکردم .خدارو شکر فعلا ک از دیشب خوابیده خطا نداشته .به بار ساعت ۶بردمش دسشویی
سر دخترم اولی
اول باید بموتی تا پوشکش تو خواب شبش خشک باشه تا صبح این اولین نشانه از پوشک گرفته
تا ۳ سالگی وقت داری
دوهفتس درگیرشم اصلا نمیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.