چجور تب بچرو بیارم پایین الان شیاف گذاشتم

۱۱ پاسخ

دو برابر وزن بهش پاراکید بده

رفتی بهم خبربده بی خبرم نذارا

اب یخ اینا ندادی بهش

سرفه نمیکنه

هر۴ساعت پاراکیدبده نذاربره بالا تبش

چرا چیشده

منک فعلن شیاف استامینوفن دادم دوبار هر۴ساعت الانم پیاز گذاشتم مف پاهاش پنابر خدا منتظرم ببینم میاد پایین

یدونه پیازو از وسط نصف کن بزار تو جورابش بپوشون تو پاش سریع تر از شیاف میاره پایین

بچه منم شد تبش ۳۹ و نیم 😭😭

بیست دیقه که از شیافت گذشت نگاه کن اگر اومد پاین هر۶ساعت استامنیفون بده

پاشویه کن قطره استامینوفن بده

سوال های مرتبط