کیسه آبم پاره شد
تورو خدا برا بچه ام دعا کنید

۱۲ پاسخ

عزیزم چی شد زایمان کردی.؟

بسلامتی عزیزم قدم نورسیده مبارک
ایشالا خوب شدی بیا تجربتو بگو
راستی چند هفته و چند روز زایمان کردی؟

وای خدا چقدر بلا بسرت اومد 🤦🏻‍♀️همه چیزا تجربه کردی
خدا به همراهت

بسلامتی عزیزم زایمان کنی،منم۳۷هفته زایمان کردم،خدا پشت وپناهت

نگران نباش عزیزم 😍😍جفتتون ب سلامتی بر می‌گردید

ان شاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم
نگران نی نی نباش خداروشکر الان کامله

توکل بر خدا عزیزم

امشب همه کیسه ابشون پاره شد ایشاالله همگی ب سلامتی زایمان کنید

ایشالا زایمان راحتی داری و با یه نی نی خوشگل و ناز فردا میری خونه

سالمه نگران نباش منم تو ۳۷ هفته ب دنیا اومد همچیش اوکی بود تازه همون روز مرخصمم کزدن استرس نگیر ایشالا زایمان خوبی داشته باشی

ب خودت استرس نده عزیزم هفته ات امنه انشالله خودتو و بچت صحیح و سالم برگردید خونه 🌹

برو بیمارستان همین الان
مراقب خودت باش قربونت دعای خیرم پشت سرته🥹♥️

سوال های مرتبط

مامان دلسا و دلاریس مامان دلسا و دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری