۵ پاسخ

معلومه ک نمیشه😑هر واکسنی باید موقع خودش زده بشه

حالا چرا ۶ ماه بعد ؟؟؟

نه نمیشه این واکسنا تو هر مرحل رشد بچه باید تزریق بشه هرکدوم تایمی دارن
اسمش روشه واکسن ۲ماهگی
واکسن ۴ماهگی نمیشه نزنی
من یه هفته دیرتر واکسن دوماهگیشو زدم خیلی توفکرش بودم تازدمش خیالم راحت شد

هاااان؟🙄🙄🙄

نه گلم نمیشه بعد از یک سالگی واکسن شش ماهگی رو زد

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری