۴ پاسخ

بچه اولم ایطو بود
مجرااشکیش بسته س ببر دکتر

چیزینیس درست میشه یه قطره میده اوکی‌میشه

دختر من میبست بردم دکتر خوب شد

قطره بریز من نوزاد بود میبست

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان دیانا 🩷🩷 مامان دیانا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی