سلام خوبین کسی سونو آنومالی رفته هزینش چقدر شده

۸ پاسخ

زنگ‌بزن‌ سنو‌گرافی که همیشه میری کد رهگیریتو ‌بده بهت قیمت میده

من بیمه سلامت داشتم ۱۸۰۰

سلام
من با بیمه تامین اجتماعی ۹۴۰ دادم

من ۳ ملیون دادم

۱۸۵۰

من رفتم ۸۵۰ شد با بیمه

من مشهد پرسیدم برای دوستم که ۱۸هفته اس۱۲۰۰

۲و۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان مهواو جوجه 🐤🐣 مامان مهواو جوجه 🐤🐣 هفته بیست‌وششم بارداری