خانوما کیا باید برن سونو غربال گری اول
چند هفته هستید و چندم میرید

۱۰ پاسخ

۱۳ هفته باید بری

من ۲۶بهمن باید برم ☺️،میشه ۱۲هفته و یک روز

من ۱۰ هفته ام ۲۵ بهمن میرم برا غربالگری اول

من ۱۲هفته و ۵روز رفتم

من ۱۲ هفته و۱ روز امروز میرم انتی

من دکتر واسم ۲۵ نوشته برم

۱۲ هفته برو

من ۱۱ هفته د ۵ روز بودم رفتم

من ۱۲هفته و۳روز میرم میشه اسفند ماه

من تازه رفتم ۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان زریان مامان زریان هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری