سلام میشه بگید سونو گرافیم چطوره

تصویر
۸ پاسخ

بله من با وجود تنبلی تخمدان یکبار حامله شدم ولی سقط شد بعد از اون
سبک زندگیمو تغییر دادم
اضافه وزن داشتم ک 12کیلو کم کردم هفته ای دوبار ورزش حرفه ای انجام دادم با هوازی متوسط نه زیاد(ک کورتیزولم بالا نره)
غذاهای سرخ کردنی و فست فود ررو ب حداقل رسوندم
هله هوله رو کنار گذاشتم تا جایی هم ک تونستم قند مصنوعی رو حذف کردم
همراه ناهارم هر روز یه متفورمین میخوردم
بعد از دوسال ک اقدام کردم با اولین اقدام باردار شدم

تنبلی تخمدان داری

ممکنه حامله باشم

عزیزم تنبلی داری
من تنبلیمو درمان کردم
بیا تاپیک اولمو بخون شاید کمکت کرد♥️

چه روزی از سیکلت رفتی

تنبلی داری فولیکول غالب نداری

تنبلی تخمدان داری عزیزم

تنبلی خفیف فک کنم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

الناز الناز قصد بارداری
مامان پناهم مامان پناهم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری