خانوما رفتم‌سونو‌وزن‌جنینم ۳۴هفته ۲۳۵۰بود خوبه؟

۹ پاسخ

منم34هفته 2روز رفتم گفت وزنش2333هست

عالیی

عالی بود چی خوردی

ماشاالله عالیه

تا زایمان تقریباچندکیلومیشه

عالیع

آره خداروشکر خوبه
من ۳۳هفته ۲کیلو بود

ار گلم عالی بود 🥰

آره ماشالا

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان دریا۴ساله وکیان مامان دریا۴ساله وکیان ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ماهلین مامان مامان ماهلین ۶ ماهگی