۳ پاسخ

به این فک کن که با صد تومنی که بیشتر تو جیبت میمونه هیچی نمیشه

همیشه اینطوریه بعدا ارزونتر پیدا میشه آدم میمونه جیکار کنه😂😂ولی بنظرم شاید جنس اون گرونه خوب باشه

اره ولی من گرونه رو میخرم اگ دوسش داشته باشم

سوال های مرتبط

مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ ۱ سالگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی ۱۷ ماهگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی ۱۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی