خانوما این کپسول گل مغربی هس؟؟

تصویر
۸ پاسخ

شبيه امگا ٣ 😂نزني بو ماهي بگيري🦦

دکترم گفت یدونه بخور یدونه بزار کی بخورم بعد غذا قبل غذا فرقی ندارع ؟؟

اره ولی سوراخش کن بزار

بله عزیزم

این مگه کپسول امگا ۳ نیست 😅

یعنی بزاریم واژن آب میشه 😮😮

بله گل

اره همینه

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان یسرا و یاسین مامان یسرا و یاسین ۶ ماهگی