من چیکار کنم نی نی دار بشمممممم🥲🥲🥲🥲

۷ پاسخ

اگه تنبلی یا مشکل دیگه داری برو دنبالش پیگیر درمانش باش منم تنبلی داشتم اولین بارداریم سقط شد همه می گفتن بیخیال باش دکترم نرو باردار میشی ولی این جور مشکلات اگر دیر پیگیر بشی مشکلت بزرگتر میشه حتما تحت نظر یه دکتر خوب باش

فقط بیخیال باش همین

میگم بچه اصلا نداری گلم

این دکتره پدره همون خانواده ی ۱۰ فرزندی هستند تو اینترنت سرچ کنی بانو صادقی دربارشون نوشته . دکتر طب سنتی هست تو همین ایتا حلوای بارداری و خیلی چیزها برای بارداری میفروشه

تصویر

ببین شنیدم بادکش رحم خوبه البته باید بری پیش متخصص که ببینی میشه یا نه . رحمت رو هم با روغن سیاه دونه هر شب ماساژ بده . ادویه ی کاچی اگر گیر آوردی که توش رازیانه و هل و چیزهای گرمه بخور

با رسم شکل بهت بگم👌🏼👉🏼😂🙈

استرس نداشته باش توکل به خدا بی خیالی
من این کارو انجام دادم 🫠😅

سوال های مرتبط

مامان miracle ✨ مامان miracle ✨ هفته یازدهم بارداری
نیلوفرِ مرداب نیلوفرِ مرداب قصد بارداری
مهدیه مهدیه قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐚𝐲𝐡𝐚𝐧👶🏻 مامان 𝐚𝐲𝐡𝐚𝐧👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری