انشالله
فکر کنم باید دنبال یه لتروزول خارجی بگردم ایرانی تاثیر نداشت
سلام منم سونو دادم امروز دکتر گفت پلی کیستیک دارم و مال توام نوشته هردو تخمدان دارای pcoمیباشد ینی پلی کیستیک داری
من ۵روز دیگه تاریخ پریودمه ،میشه بگید چرا آزاد نشده
خوبه فقط یه فولیکول سایز ۱۵ داری ک چند روز دیگ ازاد میشه و اینک پی سی او هم هستی تنبلی داری
فقط یک فلیکول ۱۵ داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.