میشه سونو رو بخونید

تصویر
۶ پاسخ

انشالله

فکر کنم باید دنبال یه لتروزول خارجی بگردم ایرانی تاثیر نداشت

سلام منم سونو دادم امروز دکتر گفت پلی کیستیک دارم و مال توام نوشته هردو تخمدان دارای pcoمیباشد ینی پلی کیستیک داری

من ۵روز دیگه تاریخ پریودمه ،میشه بگید چرا آزاد نشده

خوبه فقط یه فولیکول سایز ۱۵ داری ک چند روز دیگ ازاد میشه و اینک پی سی او هم هستی تنبلی داری

فقط یک فلیکول ۱۵ داری

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ ماهگی
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان Nura. Ava🩷🩷 مامان Nura. Ava🩷🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نوردلم مامان نوردلم قصد بارداری
متی متی قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
اگه خدا بخواد اگه خدا بخواد قصد بارداری