منم میزنم ولی یه دونه
اگر ساده یا با سیب درست کنم
دکتر به من گفت هفت ماهش پر شد بده
دوتا هم زیاده ، خرما قندش بالاست ، اسید معده رو هم زیاد میکنه
زیاده دوتا خرما. ذائقه بچه خراب میشه قند خیلی بالایی هم داره که خوب نیس
ن عزیزم منم میزنم ب فرنی پسرم. مشکلی نیس میتونی بدی ب وزن گیریش هم کمک میکنه
میدم هیچ حساسیتی ندارع
فقط دوتا دونه جوش زده
امروز دیدم بچهامگن از ۸ماه؟؟؟؟؟
نه اشکالی نداره صیره انگور هم میتونی تست کن اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.