اینم از گوش دخترم بمون یادگار😍😍

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

تصویر
۱۶ پاسخ

سلام‌خوبی؟مبارکه؟اذیت نیست؟
منم میخوام سوراخ کنم میترسم تب کنه یا اذیت شه

عزیزم مبارکش باشه اذیت نشد ؟

نمیشه گوشواره ببری از اینا نندازن؟دختر من از این حلقه ای نوزادیا براش خریدم میندازن اگه ببرم؟

مگه نمیگن تا ۱۰ روز نباید چیزی کنی تو گوش؟

مبارکه گل

ای جان مبارکش باشه.چربش کن ک اذیت نشه

عه چه خوب منم امروز سوراخ کردم 🥰

مبار‌کش باشه عزیزم،به چه روشی گوشش رو سوراخ کردین؟

مبارک باشه هزینش‌ چند شد با گوشوارش‌

مبارکش باشه
من میترسم سوراخش کنم اذیت بشه 🥲

مبارکش باشه من دخترم دوماهگی گوششو دختر خاله شوهرم پرسنگ میزنه براش با انژوکت سوراخ کرد خیلی اذیت شد هنوز ک یادم میاد دلم میسوزه

مبارکه عزیزم

مبارکش باشه اذیت نشد؟گریه نکرد؟

به چه صورت سوراخ کردین ..

وای عزیزم‌مبارکش باشه منم همین الان گوشش‌و‌سوراخ‌کردم🥹تو کجا سوراخ کردی عزیزم‌پیش‌کی

مبارکش باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یاقوت مامان یاقوت ۸ ماهگی