۴ پاسخ

ویییی😪

تو ازمایش دادی با شوهرت
من ازمایش دادم شوهرم خوبه خودمم همه وی اوکی بود ولی کمی تنبلی دارم

والا خودم مهدیه مریدی ام
حدود سه ماه تحت نظرشم با پونزدع روز مصرف دارو هایی که داد باردار شدم ولی متاسفانه سقط شد نمیدونمم ایراد از چی بود الانم باز تحت نظرشم
دکتر خیلی خوبیه مهربون کامل ب حرفات گوش میده خیلی اهمیت میده
باقی دکترا نرفتم چون بیشتر اقوام پیش ایشون نتیجه گرفتن

مهدیه مریدی یا زهرا خسروی

سوال های مرتبط

مامان آبنبات کوچولو مامان آبنبات کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری