۴ پاسخ

همش خونه هستی یا بیرون زیاد میری؟
سعی کن هوا سرده بیرون نری.ان شاالله که هیچ بچه ای مریض نشه واقعا سخته. خدا دخترت رو واست نگه داره

دختر من هر ماه مریض هر ماههه

دیگه تابزرگ بشن همینه

پسر من اینجوری

سوال های مرتبط